2009-09-19

大蛋新伙伴來福!!

9 月 16 日, 我係金魚街紅蘿蔔見到隻好合眼緣的熊仔鼠仔仔, 不過到最後都冇帶到返屋企, 但之後又真係好掛住隻熊仔...

今日 9 月 18 日, 我唸下唸下覺得其實大家都好有緣份唔想錯過, 咁就即刻約左妹妹媽放工去睇下個隻熊仔仲係唔係度啦, 都好驚會俾人買左耶!!

同我差唔多時候都有好多人睇鼠鼠, 我即刻叫人抱起佢先, check 完身體呀屎屎呀個D, 就同個店員講聲我要先, 再放返仔仔落去等妹妹媽來...

期間有人對呀來福仔有興趣, 好彩都知道寶寶名花有主~ 就係我等妹妹媽個幾個字其間好快已經有 2 隻鼠鼠俾人買左, 希望佢地都可以遇到好好的主人啦...

跟住妹妹媽來左的時候來福仔就掛住 Zzzzzzzzzz, 隔一陣醒左再餵佢食下 D 私伙朦朦, 來福見我地餵都唔係好食, 放低粒食物後福仔就係隔離裝下裝下, 跟住就去咬咬咬咬咬啦!!

返到來一陣之後同來福仔仔影左 1 幅相咋, 但係暫時未影到個超級超級靚仔樣俾大家睇, 淨係影到佢對很大很大的蛋蛋, 好有男人味~