2009-09-09

一起祝福招財吧!!


前日我仲同招財仔玩得好開心, 佢又係我手度食小麥胚芽, 搶燕麥, 舔舔舔... 尋日就開始唔舒服, 好似嘔咁o既樣, 又肚脹脹, 但原來夜晚睇急症要2000蚊診金!

咁就等到今朝9點即刻book, DR JAIME話佢年紀大喇, 情況唔係咁樂觀... 同埋話佢個肚積氣所以脹脹地咁, 可能係有D菌係佢抵抗力冇咁好o既時候發, 亦都摸唔到有明顯o既腫瘤, 不過唔代表一定冇咁話喎... 總之講到都好嚴重下咁!

最後我都係選擇左要D HARRISON帶佢返屋企好好咁照顧佢... 餵佢食HARRISON搞左個幾鐘, 佢係我手走黎走去, 又驚佢冇咁好力容易跌喎...

唉, 真令人心酸, 生命真係好化學, 好地地突然間咁... 最煩係今日已經請左假, 聽日同後日都要返工, 會好擔心佢! 話說今朝我4點幾醒一醒, 同埋8點起身o既時候, 招財見到我彈左起身佢就想出黎, 跳左上黎我隻手度等我摸摸佢~

真係好傷心, 好突然, 唔知點解無啦啦會咁, 好想有奇蹟! 餵佢食燕麥佢都想食o架, 見佢應該都有生存意志o既! 不過又好似唔係點食到野咁, 亦都唔見佢有飲水...

同埋佢食唔到糧o既話我驚佢遲D牙仔會過長, 好多野唸... 佢宜家口附近D毛同頸D毛好唔乾爽咁, 個樣好令人心痛!!

真 真 真 係 好 想 有 奇 蹟 出 現 !!   媽 媽 愛 你 呀 仔 !!   招 財 仔 仔 !!   =)