2010-11-17

滑板熊啤左擁右抱


起跳吧!! 媽媽最愛錫o既滑板仔來福!! XD

仲有隻3D PUZZLE熊(改左個名叫Pierre), 終於都砌好左啦, 好有成功感, 的起心肝趕工砌, 就係怕應承過呀仔影合照, 如果做唔到就後悔莫及了...

另外今日打左去問, Gerry話倉鼠好細隻照唔到超聲波呀... 可以照X-RAY, 跟住就抽驗, 不過X-RAY只係會見到影, 睇唔到個質地... 18號俾佢摸下有冇咩唔同, 我會問佢可唔可以麻醉1次一次過搞掂埋手術(如果有需要)... 頭先亦有打去大圍問倉鼠有冇得照超聲波, 個護士意思係話有, 不過好似唔係好肯定咁!

剛剛同來福仔仔磅重, 應該又重左啦... 暫時黎講, 大家覺得點好?

1) 18號俾Gerry抽驗, 有需要的話做手術. (如果要分開做, 麻醉2次, 我就好擔心)
2) 18號照俾Gerry再摸下, 因為佢知道有冇咩唔同左, 但之後照睇埋Tiger先.