2010-10-22

寶貝豬嘜JJ大比拼


有一日, 來福仔同天使仔話要鬥MAN...

來福: 呵呵~ 我平時有勤加練習o架~

天使仔: 我~ 我~ 我都唔弱o架~

來福: 咁又係!! 你個大蛋蛋都超超正!!

SWEET SWEET KISS~

BIG BUTTS CLUB + 小軒軒

福仔又成個PIKACHU咁o既精靈樣!!

又錫錫? 別太熱情啊福...

講到邊個最為食一定非肥福莫屬~

妹妹都好鍾意食大豆糊仔~

天使仔俾面食多幾啖啦~

食飽就梗係要休息下享受下啦!!

紙巾筒中的妹妹~

來福仔去探軒軒監...

影得軒軒幾靚仔~

以下幾張大機影真係唔同D!! 我又想要呀!!