2009-12-08

來福與媽媽的趣事

尋晚我餵完來福仔食朦朦, 咁就抱抱佢啦  抱左一陣仔仔就周圍走, 果時我冇為意, 繼續抱起佢錫錫, 突然佢咪起雙眼, 仲要好似微微笑咁, 一副好enjoy o既傻樣, 大家估下福仔佢做咩咁開心呢? 個時我見來福咁可愛o既樣子就梗係錫多幾啖啦, 點知原來仔仔佢... 痾尿!


今次我真係失策, 醒唔起仔仔們玩玩下好心急周圍走通常都係想返屋企痾尿  不過呀BB仔佢整個咁o既傻樣真係好抵錫, 又分散到我o既注意力喎, 一舉兩得啦~

講開又講, 來福仔痾尿o既姿勢好過癮, 我成日都鍾意望住佢痾尿望到實一實  事關仔仔痾尿o既時候係雙腳離地, 向後上方向''YOUNG''住個大膠箱, 吉起個屁股仔黎痾, 真係好過癮o架!